Metro Turizm İletişim Mersin

Metro Turizm İletişim Mersin Metro Turizm İletişim Mersin, Metro Turizm Müşteri Hizmetleri nasıl bağlanır?, Metro Turizm Rezervasyon nasıl yapılır?, Mersin otobüs firmaları hangileri?, Metro Turizm nereye şikayet edebilirim?, Metro Turizm kime ait?

Metro Turizm Müşteri Hizmetleri nasıl bağlanır?

Firmamız hakkında bize iletmek istediğiniz düşünceleriniz,eleştirileriniz, fikirleriniz var ise lütfen sağ tarafda yer alan iletişim formunu doldurunuz. Doldurulan form en kısa sürede incelenerek değerlendirildikten sonra size bilgi verilecektir. 0850 222 34 55 numaralı çağrı merkezimizi 7/24 ulaşabilirsiniz.

Metro Turizm Rezervasyon nasıl yapılır?

Online Satış sayfamızdan maalesef Rezervasyon yapılamamaktadır. Rezervasyon için size en yakın Satış Ofisimizi ziyaret edebilir ya da 0850 222 34 55 numaralı Çağrı Merkezimizden rezervasyon yaptırabilirsiniz.

Mersin otobüs firmaları hangileri?

Mersin Ulaşım

Mersin Seyahat, Köksallar, Lüks Mersin, Mersin Vif Turizm, Öz Sivas Seyahat, Mersin Villa Turizm, Özlem Cizre Nuh, Anamur Zafer, Özlem Diyarbakır, Vangölü Turizm, Elazığ Murat Turizm ve Öz Elazığlılar Mersin'e yolcu taşıma hizmeti sunan otobüs firmaları arasındadır.


Metro Turizm nereye şikayet edebilirim?

Her türlü teşekkür, şikayet ve öneri başvurularında olduğu gibi Bilgi Edinme başvuruları da Alo 153 Çözüm Merkezi sayfasından yapılmaktadır. Metro İstanbul, müşteri memnuniyeti yönetimi konusunda ISO 10002 Kalite Standardı'na göre hizmet vermektedir.

Metro Turizm kime ait?

Galip Öztürk (d. 19 Nisan 1965; Ayvacık, Samsun), Gürcistan vatandaşı olan Metro Şirketler Grubu'nun sahibi ve 2005'te kurulan "Türkiye Otobüsçüler Federasyonu"nun da kurucu başkanı.

Online otobüs bileti aldıktan sonra ne yapılır?

Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra, size PNR numarası ve diğer bilet bilgilerinin yer aldığı bir SMS ve e-posta gönderilir. Otobüse binerken bilet çıktısı almanıza gerek kalmaz sadece PNR numarası ve kimliğiniz ile otobüse binebilirsiniz.

Aldığım bileti nasıl görebilirim otobüs?

Biletinizi satın aldıktan sonra otobüs biletinizin detaylarıyla birlikte koltuk numaranızın da yer aldığı bir e-posta ve SMS alacaksınız. Bu bilgileri kontrol ederek koltuk numaranızı teyit edebilirsiniz.

Otobüs bilet çıktısı nasıl alınır?

Biletinizi obilet.com üzerinden satın aldıktan sonra, bilet bilgileriniz tarafınıza e-mail ve SMS ile gönderilmiş olacaktır. Biletinizi bastırmanıza gerek olmadan yalnızca kimliğinizi göstererek seyahatinizi rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Otobüs bileti rezervasyon yapılır mı?

Otobüs biletiniz için rezervasyon işlemi yapamazsınız. Seçtiğiniz sefer için otobüs biletinizi satın almanız gerekir.

Molasız otobüs ne demek?

Bu seferler yeni yolları kullanmanın yanında mola da yapmıyorlar ve daha hızlı ulaşım sağlıyorlar. Molasız seferlerde yolcularının konforunu düşünen firmalar, yapılan araç içi servislerin sayısını artırabiliyorlar.

Türkiye'nin en büyük otobüs firması kim?

Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. 1100 araçlık filosuyla Türkiye'nin en genç ve en büyük filosuna sahip karayolu yolcu taşıma firmalarının başında geliyor.

Mersin abonman kaç TL?

Abonman tarifeleri ise 60 binişlik öğrenci 60 lira, 90 binişlik öğrenci 90 lira, 60 binişlik tam 810 lira, 90 binişlik tam 1145,50 lira, 60 binişlik öğretmen 848 lira, 90 binişlik öğretmen 918 lira oldu.

victoryprofessionalcare.com
Çelik Kapı1 Euro Kaç TL