Trendyol Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma

Trendyol Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma Trendyol Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma, Trendyol müşteriye nasıl ulaşırım?, Trendyol müşteri temsilcisi var mı?, Trendyol müşteri hizmetleri 24 saat açık mı?, Trendyol müşteri hizmetleri kaç?

Trendyol Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma



Trendyol müşteriye nasıl ulaşırım?

Trendyol müşterileri 0212 331 02 00 numarası üzerinden müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirler. Trendyol Satıcı Panelinde sol alt köşede bulunan Trendyol Asistan kanalı üzerinden tüm konu başlıklarında chat yöntemiyle canlı destek alabilirsiniz.

Trendyol müşteri temsilcisi var mı?

Hesabım sekmesinde yer alan Trendyol Asistan'dan veya (0212) 331 02 00 numaralı Trendyol çağrı merkezimizden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Trendyol müşteri hizmetleri 24 saat açık mı?

Çağrı Merkezimiz hafta içi ve hafta sonu 08.30 / 24.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Trendyol müşteri hizmetleri kaç?

- İlk 15 gün sonrasındaki iptal taleplerin için 0850 955 14 14 numaralı Trendyol Sigorta Müşteri Hizmetler'ini arayarak iptal talebini iletebilirsin. - 30 güne kadar yapılan iptal taleplerinde cayma süreci uygulanır ve ödenen primin tamamı iade edilir.

Trendyol satıcı ile iletişime nasıl geçilir?

Müşteri www.trendyol.com sitesi üzerinden ürün sayfası içindeki satıcı adınıza ya da "Mağazaya Git" alanına tıklayarak mağazanıza ulaşabilir.

Trendyol Canlı Destek hangi saatler arası?

Çağrı merkezimize 0850 759 15 15 numaralı telefondan hafta içi her gün 08:00-21:00 ve Cumartesi günleri 08:00-17:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

Trendyol telefon veriyor mu?

Yapılan resmi açıklamada 9.500 TL altındaki tüm telefon, bilgisayar ürünleri kampanya dahilinde kabul edilmiştir. Ürün iade koşulları , Trendyol iade koşulları kapsamında yapılabilmektedir.

Trendyol destek talebi nedir?

Müşterilerimizin Trendyol'a iletmiş olduğu bazı konular (eksik ürün, fatura talebi, analiz süreci vb.) için ekiplerimiz destek başlığı üzerinden size bildirim iletmektedir. Tarafınıza iletilen bu bildirimlere belirtilen süre içerisinde dönüş yaparak süreci sonuçlandırmalısınız.

0212 331 0200 nolu telefon kime ait?

Trendyol Siparişim Hakkında Bilgi Almak İstiyorum

Konu ile ilgili satıcıdan sağlıklı bilgi alamıyorum ve Trendyol çağrı merkezi 0212 331 0200 aradığımda tüm menüler ve alt menüleri robot asistana yönlendirmekte. Trendyol ile iletişim kuramıyorum.


Trendyol Genel Merkezi nerede?

İade Ürünün Satıcı Tarafından Teslim Alınmaması

Sayaç dolana kadar satıcıya teslim edilmeyen iadeler otomatik onaylanır, onay beraberinde satıcının hakediş ödemesinden tutar düşülür ve müşteriye ücret iadesi gerçekleştirilir.


Trendyol teslim edilmeyen ürünler ne oluyor?

Demet Mutlu, 22 Ağustos 1981, New york doğumlu Türk girişimci, e-ticaret alanında faaliyet gösteren Trendyol'un kurucusu ve CEO'sudur. Peak Games'in yatırımcıları ve kurucuları arasında yer almaktadır. Demet Mutlu, 2010 yılında Harvard eğitimini yarıda bırakarak Trendyol'u kurdu.

Trendyol hangi firmaya ait?

Destek Başlığı altından Müşteri Talepleri ve Destek Taleplerim alanlarını görüntüleyebilir, bildirimin durumunu, eğer çözüldüyse çözüm tarihini ve açıklamasını öğrenebilirsiniz. Talep numaranıza tıklayarak talebinize veya müşteri taleplerine ilişkin notlarınızı ekleyebilirsiniz.

victoryprofessionalcare.com
Çelik Kapı1 Euro Kaç TL