Excel'de Açılır Liste Nasıl Oluşturulur?
Excel'de Açılır Liste Nasıl Oluşturulur?
Excel açılır liste nasıl yapılır?, Çalışma sayfasında, açılan listenin bulunmasını istediğiniz hücreyi seçin. Şeritteki Veri sekmesine gidin ve Veri Doğrulama'yı seçin. Ayarlar sekmesindeki İzin Ver kutusunda Liste'yi seçin. Kişilerin hücreyi boş bırakması sorun değilse Boşu yoksay kutusunu işaretleyin.
Excel açılır liste nasıl yapılır?
Excel açılır liste nasıl yapılır?,
Çalışma sayfasında, açılan listenin bulunmasını istediğiniz hücreyi seçin. Şeritteki Veri sekmesine gidin ve Veri Doğrulama'yı seçin. Ayarlar sekmesindeki İzin Ver kutusunda Liste'yi seçin. Kişilerin hücreyi boş bırakması sorun değilse Boşu yoksay kutusunu işaretleyin. Açılır liste ne demek?
Açılır liste ne demek?,
Çalışma sayfasında, açılan listenin bulunmasını istediğiniz hücreyi seçin. Şeritteki Veri sekmesine ve ardından Veri Doğrulama seçeneğine gidin. Ayarlar sekmesindeki İzin Ver kutusunda Liste'ye tıklayın. Kullanıcıların hücreyi boş bırakmasında herhangi bir mahzur yoksa Boşluğu yoksay kutusunu işaretleyin. Excel özel liste nedir?
Excel özel liste nedir?,
Microsoft Office InfoPath form şablonunda, kullanıcıya birbirini dışlayan bir seçim listesi sunmak için açılan liste kutusu kullanabilirsiniz. Kullanıcı açılan listenin sağındaki oka tıklayana kadar liste gizlidir. Excel açılır listesine yazarken otomatik tamamlama nasıl yapılır?
Excel açılır listesine yazarken otomatik tamamlama nasıl yapılır?,
Excel'de bir özel liste oluşturduğunuzda, bu liste bilgisayarınızın kayıt defterine eklenir ve böylelikle diğer çalışma kitaplarında kullanılabilir. Özel listeyi verileri sıralarken kullanırsanız, bu liste çalışma kitabıyla birlikte de kaydedilir ve böylelikle diğer bilgisayarlarda kullanılabilir. Excelde liste nasıl hazırlanır?
Excelde liste nasıl hazırlanır?,
Bir sayfa aşağı gidin ve yeni bir öğe seçin. Bir sayfa yukarı gidin ve yeni bir öğe seçin. Açılan listeyi kapatın. Formülü Otomatik Tamamlama'yı açın veya kapatın. Excel tablosu nasıl yapılır?
Excel tablosu nasıl yapılır?,
Google E-Tablolar uygulamasında bir e-tablo açın. Bir sütun veya satırda, birbirine bitişik en az iki hücreye metin, sayı veya tarih girin. Hücreleri vurgulamak için, hücrelerin köşesini, giriş yaptığınız ve otomatik olarak doldurmak istediğiniz hücrelerin üzerine sürükleyin. Otomatik liste nasıl oluşturulur?
Otomatik liste nasıl oluşturulur?,
Birleşik giriş kutusuna sağ tıklayın, Özellikler'i seçin, Alfabetik seçeneğine tıklayın ve istediğiniz özellik ayarını değiştirin. ArtalanRengi > aşağı ok > Palet'e tıklayın ve bir renk seçin. Yazı Tipi > ... düğmesine tıklayın ve yazı tipini, boyutunu veya stilini seçin. Excel'de açılır liste yazı tipi boyutu nasıl artırılır?
Excel'de açılır liste yazı tipi boyutu nasıl artırılır?,
Hücreyi tıklatın veya ok tuşlarına basarak hücreye gidin. Aralıktaki ilk hücreye tıklayın ve son hücreye sürükleyin ya da seçimi genişletmek için ok tuşlarına basarken ÜST KRKT tuşunu basılı tutun. Ayrıca, aralıktaki ilk hücreyi seçtikten sonra F8 tuşuna basıp ok tuşlarını kullanarak seçimi genişletebilirsiniz. Excel'de seçim nasıl yapılır?
Excel'de seçim nasıl yapılır?,
Yerleşik özel listeleri kullanarak, verileri haftanın günlerine veya yılın aylarına göre sıralayabilirsiniz. Alternatif olarak, alfabetik olarak iyi sıralanmayan öğeleri başka bir özelliğe göre (yüksek, orta, düşük veya S, M, L, XL gibi) sıralamak için kendi özel listelerinizi oluşturabilirsiniz. Excelde 1 2 3 Sıralama nasıl yapılır?
Excelde 1 2 3 Sıralama nasıl yapılır?,
Dosya > Farklı Kaydet'e tıklayın. Farklı Kaydet'in altında, çalışma kitabınızı kaydetmek istediğiniz yeri seçin. Örneğin, masaüstünüze veya bilgisayarınızdaki bir klasöre kaydetmek için Bilgisayar'ı tıklatın. İpucu: OneDrive konumunuza kaydetmek için OneDrive öğesine tıklayın ve sonra kaydolun (veya oturum açın). Excel Custom List Nedir?
Excel Custom List Nedir?,
Veri > Hızlı Doldurma kısmına giderek manuel olarak çalıştırabilir veya Ctrl + E tuşlarına basabilirsiniz. Hızlı Doldurmayı açmak için Araçlar > Seçenekler > Gelişmiş > Düzenleme Seçenekleri'ne gidip Otomatik Hızlı Doldurma kutusunu işaretleyin. Excel'de Kayıt Nasıl Yapılır?
Excel'de Kayıt Nasıl Yapılır?,
Düzenlemek istediğiniz verileri içeren hücreye tıklayın ve sonra formül çubuğunda herhangi bir yere tıklayın. Bu işlem Düzenleme modunu başlatır ve imleci tıklattığınız konumdaki formül çubuğuna konumlandırır. Düzenlemek istediğiniz verileri içeren hücreye tıklayın ve F2 tuşuna basın.