153 ne işe yarıyor?

153 ne işe yarıyor?, 153 Beyaz Masa hangi konularla ilgilenir?, 153 Hangi saatlerde hizmet veriyor?, 153 e Neler şikayet edilir?, 153 Çözüm Merkezi ne iş yapar?, 153 den yardım nasıl alınır?


153 ne işe yarıyor?

Çözüm Merkezi - İstanbul Büyükşehir Belediyesi. Yapılan başvurular, resmi çalışma gün ve saatlerinde işleme alınacaktır. Acil başvurularınız için, 7 gün 24 saat aktif olan ALO 153 Çağrı Merkezimizi aramanız rica olunur!

153 Beyaz Masa hangi konularla ilgilenir?

Çözüm Merkezi - İstanbul Büyükşehir Belediyesi. Yapılan başvurular, resmi çalışma gün ve saatlerinde işleme alınacaktır. Acil başvurularınız için, 7 gün 24 saat aktif olan ALO 153 Çağrı Merkezimizi aramanız rica olunur!

153 Hangi saatlerde hizmet veriyor?

Beyaz Masa, Çözüm Merkezi ya da Alo 153 Türkiye genelinde belediyelerce uygulanmakta olan talep, öneri ve şikayet değerlendirme birimidir.

153 e Neler şikayet edilir?

7 gün, 24 saat; ALO 153 telefon, SMS (6284), Web (www.baskent153.com), Whatsapp (0312 153 00 00), mobil uygulama ve sosyal medya (twitter, instagram) yoluyla Başkent 153'e ulaşabilirsiniz.

153 Çözüm Merkezi ne iş yapar?

Ülkenin herhangi bir şehri içerisindeki kamu kapsamındaki sorunlar üzerinde vatandaşa hizmet 153 hattı ile verilir. Beyaz masa olarak da bilinen bu bölüm, şehrin Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı olarak destek sağlar.

153 den yardım nasıl alınır?

ALO 153 Çağrı Merkezimiz 7/24 hizmetinizde ALO 153 Çağrı Merkezimiz vatandaşlarımızdan gelen talep ve şikayetlere en kısa süre içerisinde çözüm bulmak için hizmet veriyor. Çağrı Merkezine vatandaşlardan gelen talep ve şikayetler anında değerlendirilip ilgili birimlere iletiliyor.

Belediye Çözüm Masası ne işe yarar?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın başvuruları yalnızca ALO 153 üzerinden alınmaktaydı. Artık başvurularınızı, her an her yerden cep telefonu, tablet ve bilgisayarlarınızı kullanarak gerçekleştirebilir, ayrıca başvuru takibinizi yapabilirsiniz.

153 Whatsapp hattı var mı?

Sakarya halkına her konuda yol göstermeyi amaç edinen belediyemiz birimleri ile köprü vazifesi gören Bilgi Edinme ve Çözüm Masası şube müdürlüğü 7 gün 24 saat esası ile çalışmaktadır.

Cep telefonundan 153 nasıl aranır?

NOT: Veri taleplerinizi “Veri İstekleri” sayfasından iletebilirsiniz. Veri istekleri dışındaki talep ve şikayetlerinizi 552 153 00 34 numaralı Whatsapp hattımız / İstanbul Senin Canlı Destek Uygulamamız ya da Alo 153 Çözüm Merkezi üzerinden 7 gün 24 saat iletebilirsiniz.

IBB 2000 TL yardım başvurusu nasıl yapılır?

- Öneri Talep ve Şikayetleriniz için ALO 153 (İstanbul dışından arayanlar +90 212 153 0000) , www.igdas.istanbul ve İGDAŞ ÇÖZÜM MERKEZİ'nden bize ulaşabilirsiniz. 'Şirketlerin sahip oldukları en temel değerlerden birisi müşterileridir. '

Beyaz masaya şikayet nasıl yapılır?

Alo Çağrı Merkezi, 153 veya, [email protected] mail adresi, veya beyazmasa.ardesen.bel.tr internet sitesi, akıllı telefonlar için geliştirilmiş uygulam, Beyaz Masa, istasyonlarda bulunan Dilek ve Şikayet Kutuları, Sosyal Medya kanalları aracılığıyla görüşlerini bizimle paylaşabilirler.

Diğer İEET Sefer Saatleri Yazıları
Çelik Kapı1 Euro Kaç TLAnkara Göğüs EstetiğiSurvivor kim elendi